God dækning af MarketWatch i andre lande

MarketWatch har formået at tiltrække flere mediers opmærksomhed, da det blev lanceret i Europa i sidste måned.

I Storbritannien har både nationale og regionale TV-stationer, radio, fagpresse rapporteret, at en 1 ud af 5 hvidevarer ikke er så effektive, som de hævder på deres energimærkning.

The Daily og Sunday Telegraph Herald Scotland, Express & Star, Metro havde nyheden i deres trykte udgave, mens BBC TV og radio rapporterede om problemet, som de fleste af de store regionale aviser og talrige handels-medier også gjorde.

I Tyskland var dækningen også god med fokus på fejlmærkede TV, hvilket resulterede i historier i Die Welt, Die Zeit, Handelsblatt, Berliner Morgenpost, Fokus, og Tysklands indflydelsesrige regionale presse, herunder SDZ.

Bloomberg dækkede også historien internationalt.

Hold øje med pressen i næste uge, hvor der også sker ting og sager i Danmark.

Skriv en kommentar